Added by on 2018-03-31

Category:

Minecraft video

Tags:

29 Comments

  • RoxMb 1 month ago

    Heej! Mam do Was prośbę! Chciałbym zamówić odpowiednią ilość koszulek z każdego rozmiaru do sklepu, który już niedługo zostanie otwarty! Wypełnijcie proszę tę anonimową ankietę! – Dzięki za pomoc! :) P.S Kto na pewno zamierza kupić koszulkę? :> Piszcie w komentarzach poprzypinam Wam serducha :D

  • CeCeDa Rika 1 month ago

    Ja z Interem śpiewam xdd

  • kacper TV 1 month ago

    Najlepsza seria świata

  • Amerajek 1 month ago

    Jak nazywa sie muzyka z czołówki (intra) dnia zagłady???

  • zkkf56 1 month ago

    Ej pomożecie brakuje mi tylko kilka subów do 100. Pliss

  • DJRedPL 1 month ago

    muzyka z intra?

  • wszystko o leniwcach 1 month ago

    Kiedy minecraft survival ?

  • MATEX XD 1 month ago

    Dzisiaj prima aprilis

  • Krystian Rosolak 1 month ago

    Koto jurz zostawił łapkę wgure

  • Xx Kicia Xx 1 month ago

    Jak nazywa się ta na początku piosenka…

  • Weronika Karczmarczyk 1 month ago

    rok Studio chodzi o coś innego bo ja się ciebie pytam o taką gierki będziesz mógł tam nagrywać to jest Kubuś Jak znaleźć bo ja nie mogę I to są muzyki fajne rzeczy to to jest trudno mi będzie musiał troszkę się nauczyć ja jestem tobie pisałem Dancing Line

  • Ela Poręba 1 month ago

    hej roxu nagraj więcej plis to jest super

  • Ninqaaaq Małasiak 1 month ago

    Nie ma już takich rzeczy jak były w innych epizodach czyli ci umarli, opuszczone miejsca jak w horrorach a tęsknię za tym

  • gabi krul 1 month ago

    Ja jak zarobie

  • Janusz Kowalczyk 1 month ago

    lubimy cię

  • Adam Grabowski 1 month ago

    Wiem że to stary odcinek ale chciałbym się zapytać czegoś co jest bez sensu ale kiedy koniec dnia zagłady, to nie znaczy że go nie lubię bo z chęcią oglądam dzień zagłady ale czy to ma koniec czy pawcik i kasar ciągle będą kontynuowali i budowali nowe mapy do dnia zagłady pls odpowiedz roxu w kolejnym odcinku

  • Adam Grabowski 1 month ago

    Kurczę w dniu zagłady takie fajne modele a ja same gówna buduję

  • Adrian Stempin 1 month ago

    Roxu nie wziołeś zadania od Lucy z Prascott

  • Ol&wer 1 month ago

    Kup snajperke

  • Miki 00556 1 month ago

    Teraz ten nieznajomy ukradnie coś z miasteczka

  • XecKox YouTube 1 month ago

    Mam urodziny proszę daj serduszko

  • zuzanna kozminska 1 month ago

    Czemu Takie długie pszerwy w odcinkah

  • HacyPL 1 month ago

    Intro za długie O.o ale łapeczka za wysiłek ;)

  • Majster Rafon 1 month ago

    Pobierz Flash roale bo to fajna gra

  • Julia Boruta 1 month ago

    Zrób jeszcze taz tą mapę ale nie pomagaj nieznajomemu

  • Bartosz K 1 month ago

    Rox’u podaj tytuł piosenki z intra.plis

  • dar miel 1 month ago

    witaj roxmb nagraj odcinek we wtorek bo w środę mogę nie mieć czasu oglodac

  • Przemysław Wawrzyński 1 month ago

    Minecraft
    Jest spaniały

  • chomik notatki 1 month ago

    Nagrody odejmie dla RoxMb

Comments are closed.