Added by on 2017-12-28

Category:

Minecraft video

Tags:

30 Comments

  • alex potter ci 5 months ago

    Speed haksy powiem mojangowi żeby mu dali bana na minecraft…

  • alex potter ci 5 months ago

    Czerwonym też dam ban

  • You OliwQqa 5 months ago

    o kurcze

  • brekgames yt 5 months ago

    Zagraj na czitah

  • Wilczur toja 5 months ago

    Bardzo fajnie, że nagrywasz minecraft. Widać, że dużo się starasz i to jest spoko. Ale brakuje mi tych czasów pingwin packa 1,2,3,4. To były piękne czasy. Fajnie jakbyś do tego wrócił. Pozdrawiam!

  • Emanuel Ciężarek 5 months ago

    stuu co z serią Minecraft Przygoda?

  • hubert kazimierczak 5 months ago

    he

  • Szymek Gamer 5 months ago

    Czy ktoś pamięta jeszcze ReZi Pingwin Adwentures?

  • Pan Łowieczka 5 months ago

    Stuart nagraj Pingwin Pack

  • Pan Łowieczka 5 months ago

    Stuart jak będziesz nagrywał Pingwin Pack to będzie więcej subów! !!!!

  • Bremu 5 months ago

    25:52 xD

  • YoutuberkaGamerka YoutuberkaGamerka 5 months ago

    Supcio odcinek

  • kutafonik lecie lecie !!!

  • OlssoN 5 months ago

    Elo dymiarz, sztos mordo

  • Cookie Ami 5 months ago

    elo

  • kacper mejer 5 months ago

    mogliscie ich kur na zriportować -__-

  • Kamig 5 months ago

    Z tych prezetow wypadaja itemy jak bedziesz mial mleko i ciastka zanies ich do tych botow na wyspie wtedy bedziesz mogl wybrac baze ktora bedzie zniszczona

  • Wiktoria X 5 months ago

    Najlepszy moment 25:56 płacze xdd

  • Denio 5 months ago

    Grasz jak ten ostatni debil, ale wazne ze sie starasz xD

  • Galaktyka 5 months ago

    10:53 oczy stuu XD

  • Pistacyjkaa 5 months ago

    Ale się pod koniec uśmiałam lol xDD

  • Fielep 5 months ago

    “To mi było strasznie dziwnie, nie chciało mi się, ten robić” XDa

  • ProXimo TV 5 months ago

    Musisz sobie bardziej ogarnąć minecrafta bo masz słaba jakość, wgraj sobie np. Txt będzie o dużo lepiej

  • Maksym Golda 5 months ago

    Bylo 2 999 lapek ja dalem i bylo 3K :P

  • xgharra blazej 5 months ago

    te rzeczy dostaniesz z prezentu

  • Alek Stefański 5 months ago

    nwm czemu ale na filmikach brema napierdalasz jak pojeb a u siebie grasz gowno

  • Nexo TV 5 months ago

    co to za wersja minecrafta??? :D

  • STU STU 5 months ago

    zmień tekstury bo nie da się oglądać i nagrywaj w 60 fps

  • Kacper Parkour 5 months ago

    *Grim (Nwm jak się piszę) na S na Expercie jest trudniej niż przejście Bedwarsów!*
    *

  • Bartek Laskowski 5 months ago

    10 reklam terz na cele harytatywne ???

Comments are closed.